1. Inloggen

Log in met uw account. Na in het inloggen komt u direct in uw order historie. Bent u al ingelogd en wilt u uw order historie bekijken, klik boven in het scherm op uw eigen naam.

Nog geen account?
Heeft u nog geen account, doe dan uw bestellingen zonder in te loggen. Zoek uw artikelen op via de webshop of zoek in het zoekveld op artikelnummer of artikelnaam. Ga door bij punt 3. U kunt ook altijd bij Bad Ass Seats bestellen zonder een account aan te maken.

2. Order historie en bestellen

Klik op een order om de inhoud te bekijken. Wilt u deze order opnieuw bestellen of een deel van deze order klik dan op ‘herbestellen’.

De artikelen uit de order zijn in uw winkelmandje geplaatst. Wilt u slechts een deel van de order bestellen dan kunt u hier nog artikelen verwijderen uit uw winkelmandje.

3. Artikelen toevoegen en afronden

Wilt u nog artikelen toevoegen dan kunt u op ‘verder winkelen’ klikken.

Is uw bestelling compleet klik dan op ‘bestelling afronden’

U komt nu in ‘uw gegevens’ controleer hier uw gegevens en klik op ‘verder’. U komt nu in het ‘overzicht’ controleer de gegevens en vink aan dat u akkoord gaat met onze voorwaarden en klik op ‘betalen’ / ‘bestellen’.

De betaalopties zijn iDEAL of Paypal of Bancontact of directe bankoverschrijving. Onder rembours is ook mogelijk, neem daarover contact met ons op.

4. Uw bestelling is geplaatst

Uw bestelling is succesvol naar Bad Ass Seats verstuurd.

Plaatst u uw bestelling voor 17.00 uur dan zullen wij, indien op voorraad, de artikelen dezelfde dag nog verzenden. Uw bestelling wordt dan de volgende werkdag bij u bezorgd. Echter de meeste van onze producten worden speciaal voor u gemaakt, u ontvangt de bestelling dan na een aantal werkdagen.

U ontvangt van ons sowieso een persoonlijk bericht over het verloop van uw bestelling. Al onze pakketten worden verzonden via MyParcel dus u ontvangt altijd een e-mail of sms via MyParcel met een track and trace nummer. Mocht er iets fout gaan nadat wij het pakket verzonden hebben neem dan zo snel mogelijk contact met ons op zodat wij iets kunnen regelen. Lukt het bestellen niet of wilt u liever persoonlijk door een van ons geholpen worden mail dan gerust we helpen en adviseren u graag verder. In onze winkel in Strijen is het tevens mogelijk om uw bestelling af te halen of te plaatsen de betaalmogelijkheden zijn daar contant, pin of contactloos betalen. Het is dan altijd mogelijk indien een product niet voorradig is het te verzenden.